Stilte voor de Ozzie storm - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janne Peters - WaarBenJij.nu Stilte voor de Ozzie storm - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janne Peters - WaarBenJij.nu

Stilte voor de Ozzie storm

Door: Janne

Blijf op de hoogte en volg Janne

09 September 2014 | Australië, Melbourne

Lieve allemaal,

Ondertussen is het alweer 7 maanden geleden sinds ik naar Melbourne verhuisde. Ik heb me een tijdje koest gehouden, verstopt achter mijn laptop, in het biomotion lab, onder bergen papieren of achter een grote kop koffie. Hoewel ik mijn onderzoek nog steeds super leuk en interessant vind, begint de tijd nu wel een beetje te dringen. En helaas voor mijn droom om drie maanden lang op reis te gaan, zal ik een maand extra moeten gebruiken om alles af te kunnen ronden, en moet ik genoegen nemen met twee maanden reizen.

Nou ja... stiekem ga ik over drie weken nog even met mijn liefste paps en mams naar Darwin, en niet helemaal studie gerelateerd. En.. een paar dagen later naar Canberra, (wat zoals jullie uiteraard weten de hoofdstad van Australië is) waar ik met mijn onderzoeksgroep het Australian Conference of Science and Medicine ga bezoeken. En hopelijk is vanaf 1 november mijn studie hier ook afgerond en ga ik een nieuw avontuur aan in Australië en Nieuw Zeeland. Ik kan niet wachten!

Vandaag dus maar een kort update-je, maar voor volgende keer beloof ik spetterende verhalen!
Liefs



  • 09 September 2014 - 08:45

    Laura:

    Haa Janne!
    Wat vervelend dat je onderzoek uitloopt..! :(
    Maar jou kennende gaat dat vast goed komen, en daarna inderdaad alsnog een lekker vooruitzicht van 2 maand reizen!!
    Succes nog met de laatste loodjes!

    Liefs
    Laura

  • 09 September 2014 - 09:15

    Susanne S:

    Hee Janne!

    Leuk dat je weer een verhaaltje post! En wat fijn dat je binnenkort met je ouders lekker 'op vakantie gaat'! Geniet er lekker van en succes nog met de afronding van het onderzoek!
    En 2 maanden reizen is ook super tof! Haha!
    Xx

  • 09 September 2014 - 12:02

    Anke:

    Hee Janne !!
    Ik dacht nou komt er een groot verhaal met weer spannende avonturen.
    Maar helaas back to reality, afstuderen moet ook idd nog :(.
    Wel kut dat je onderzoek wat uitloopt... maar he ach 2 maanden reizen is ook niet verkeerd ;)!
    Succes nog ff met je laatste dingen en daarna heerlijk genieten nog in Australië en Nieuw-Zeeland.
    Ik denk dat velen van ons nog steeds stinkend jaloers zijn ook al zijn je 3 maanden reizen naar 2 maanden ingekort ;). Ik zou wel willen ruilen :p !

    Liefs,
    Anke

  • 09 September 2014 - 12:07

    Inge:

    Hee!

    Jammer dat het langer duurt allemaal! Maar daarom extra veel plezier straks met reizen!

    Liefs,
    Inge

  • 09 September 2014 - 13:04

    Josje:

    Jann!!!Kei veel plezier met die alters! Doe ze de groetjes! ;) haha

  • 09 September 2014 - 16:11

    Lindsey:

    Nog even volhouden jonge dame, hopelijk loont het zich straks heeelemaal! En superleuk dat je ouders komen! :D Hoe lang blijven ze? Groetjes vanuit de oude vertrouwde cmb, waar de koffie vraagtekens omzet tot neeee. Ik kijk uit naar je spetterende verhalen! Couscous!

  • 10 September 2014 - 10:49

    Oriane:

    Blij dat je het nog steeds naar je zin hebt daar! Succes met de laatste loodjes, en heel veel plezier met het reizen daarna!! Geniet er maar lekker van :D

  • 12 September 2014 - 22:58

    Susanne:

    Hee Janne!
    Wat leuk weer wat van je te horen! Balen dat t onderzoek uitloopt, hopelijk vanaf nu veel schot in de zaak! :) Leuk dat je ouders op bezoek komen, wel iets om naar uit te kijken voor nu even! :D Net als Linds ook benieuwd hoe lang ze blijven en wat jullie samen allemaal gaan doen die tijd samen!
    Veel succes en veel plezier met je ouders!
    liefs, Suus I!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Janne

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4224

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 30 December 2014

Down under!

Landen bezocht: